woho!

Uppdatering!

Jag jobbar som ett AS.
Det är inte klokt.
Igår så började jag 7-14.30 och efter det så åkte jag och Jennah till Give and Take tatueringsstudion i Handen, och jag bokade en tid till att fylla i min älskade tatuering.. Så på måndag kl 12 ska jag dit och bli plågad igen! Can't wait! Jag ska dessutom fråga Mary (om hon inte har något att göra dvs) ifall hon kanske kan hitta på något så att jag kan bygga på den.. Jag vill ha en större.
Idag så började jag jobba kl 13-21.15 och det är ju helt okej faktiskt, OM det inte hade varit så att jag börja kl 7 imorgon och jobbar till kl 15 för att sen åka till Donken kl 17-20. Jag har stor lust att skolka faktiskt, men det kan jag inte göra. Jag har en vecka kvar på ålderdomshemmet och det klarar jag tamejfan av! Har jag gjort det hittills så kan jag fan göra det en vecka till.
Efter det så ska iallafall jag och Jennah äta kräftor här hemma!! MUMS!

Mamma och Mats är på landet och ska äta det imorgon på landet.. Såklart missar jag det.. Och det är alltid roligast att fira det med släkten. Dessutom så va mamma och Mats på Stefan och Krister idag!! Mina favoriter. Om jag fick välja två svenska "kändisar" att träffa så skulle det bli dem. Absolut. Men men..

Nej fan, nu måste jag sova minsann!!

GODNATT!


Kommentarer
Postat av: Mysan

"Vill du inte bumma så vill du inte, vill du bumma så vill du!" :)

Jag saknar dig hörru, hör av dig nån gång!! Du har mitt nummer!

2009-08-07 @ 10:28:23
URL: http://mymymy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0