Vem är bäst?

Jag är bäst! Jag håller på att städa mitt rum OCH klädkammare! Eller jag har snarare rensat ut mina kläder! Och det är inte lite det..

Dessutom så vaknade jag upp idag och kände att mitt självförtroende inte var på topp så jag gjorde en sak som gjorde mig glad och som verkligen fungerar på mig.
När jag fick känslan av att jag aldrig gör något för mig själv längre (som t ex köpa snygga kläder, fixar naglar, fixar hår) så tar jag fram min senaste klänning som jag köpte från Nelly.com och sätter på mig den med mina italienska skor (som ger mig vrålläckra vader) och sedan står jag och poserar framför spegeln. Jag har alltid varit en spegelapa. Men med en snygg klänning som ger mig en snygg figur och skor som ger mig vader som man kan dö för så stärks mitt självförtroende. Då spelar det ingen roll att jag inte har något smink eller fixat hår, för det är bara det mesta ytliga. Men att jag ser mig själv med en sådan snygg kropp ger mig en känsla som är svår att beskriva!

Sen att jag har gått ner ca 5 kg på 2 veckor hjälper mig ju också eftersom jag på ett sätt kan se skillnaden själv.

POUSS!



Bilden är dock inte från imorse, utan den togs i juli när jag hade fått den!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Jag tyckte väl att du såg mindre ut :D Vad kul för dig! Det är sådär man ska göra, ta fram sina favoritplagg och bara beundra sig själv. Vilken bra metod hörru, den ska jag börja med :)

2009-08-17 @ 13:22:17
URL: http://litenvillblistor.blogspot.com
Postat av: Sandra

ohlala, yummie camelfriend ;)

2009-08-19 @ 19:47:41
URL: http://sandrasolander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0