söndag!

Idag åkte jag faktiskt en halvtimma tidigare till jobbet! Helt otroligt! Men det va verkligen skönt. Inte att åka tidigare, utan att slippa stressen när jag väl hoppat av bussen. Annars så har jag ju 8 minuter på mig att gå från Handens Närsjukhus in till donken, och det är inte direkt något jag älskar.
Men iallafall! Det gick väldigt bra att jobba.. Dock inte så roligt den första timman, men de två sista var väldigt roliga! Jag och Peter stod i DT1:an och han fick ta beställning av en bil (han hade aldrig gjort det förut, haha!) och han avslutade med: "Jag kan ta din betalning i nästa lucka" Något i den stilen. Det var iallafall väldigt roligt och vi skrattade så att vi nästan vek dubbelt! Sen så tog jag såklart över igen och då gick ju allt som det skulle.

Jag skulle till Mandy efter jobbet eftersom hon fyllde 18 igår, men när jag smsade henne så sa hon att allt va slut.. Så det blev att vänta på bussen hem istället för till Farsta. Och när jag står och väntar på bussen så kommer Mathias! En kille som jobbar i köket. Väldigt trevligt! Vi satt och pratade lite och han hoppade av i Västerhaninge där han bor. Fick tillochmed en kram! Tackar tackar!

Jag har varit hemma i 2½ timma nu ungefär och har redan druckit upp min ANDRA P2... Känns ju bra? Iallafall så ska jag nog titta på Sagan om Konungens Återkomst nu ikväll.


Jag vill inte känna mig ensam.
When I'm alone, every memory start running through my brain..








En gammal bild på mig också!


Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Fin bild! :)

2009-08-30 @ 22:39:16
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0