Scorett, så rätt.

Idag så hämtade jag mina converse på jobbet eftersom smarta jag glömde dem där igår... Lämnade även lappen till ålderdomshemmet och mötte min kusin, mormor, mamma och moster i centrum! Jag köpte ett par skor. Från Scorett. Jag är så kär.



Och Mary, det är storlek 36 så du kan säkert ha dem också ;)


Iallafall så har jag tvingat Tessi att prova tre av mina klänningar!
Min studentklänning från MQ, min zebra-klänning från Nelly och min slutskiva klänning från Vero Moda! Hon blev så söt i klänningar så!
Men just nu går vi runt i BH och trosor och Tessi springer in och ut i min klädkammare och letar kläder (som vanligt när hon är här, haha! )


Men nu ska vi nog krypa till kojs och jag ska visa henne Dane Cook Bad Relationships and Brain Ninjas på youtube! Jag såg den hos My med Angelica och jag måste bara visa henne den för det stämmer ju! Tjejer gör sånt när de bråkar!

POUSS och GODNATT!


Kommentarer
Postat av: Mary

då kommer jag och snor dom då :D

2009-09-02 @ 20:36:25
URL: http://marysolander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0