Inglorious Basterds

Det blev Pitten iallafall! Eftersom Hannes och Kalle redan hade sett Depp-filmen.
Väldigt bra historia, men dock lite för mycket våld för min del.. Inte så mysigt att se hur människor dödar varandra direkt.
Men men ...
Han till vänster va iallafall läcker i filmen vissa scener!




Och Brad Pitt sög på italienska.. haha!



Tack killar för en underbar kväll!

Och ja, jag dissade Baties filmkväll för att umgås med Hannes, Kalle och alla andra som kom till Anchor. Men jag har inte dåligt samvete för det, eftersom jag verkligen älskar att umgås med grabbarna!

God Natt!

Kommentarer
Postat av: Mysan

Svar: Hahaha :D Helt rätt, odla mer muche och lägg på dig ett par kilo så är du fit for fight.

2009-08-28 @ 13:37:57
URL: http://mymymy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0