frukoooooost!

Gosh! Igår så jobbade jag mellan 17-21, och jag stod vid pompan hela jävla cp tiden förutom sista halvtimman kanske. Eat shit and die, känns det lite som.

Men iallafall så provade jag sminket igår och det känns asbra! Dock så har inte jag någon high-tech snygg systemkamera (även om jag såklart vill ha.. ) eller photoshop så jag kan ju inte ta något bra "före" och "efter" bilder direkt.
Det är så mycket man vill ha hela tiden! Men grejerna är ju bara materiella och man tappar glädjen för dem efter, ja, en vecka eller två. Om ens det.



Jag funderar starkt på att gå upp och äta frukost nu, eftersom klockan är 12, och jag ska möta mina stjärtgossar, Hannes och Kalle, inne vid centralen vid halv 4 eftersom vi ska på bio! Hoppas att de går med på att se den där Public Enemies eller Inglorious Basterds (ingen aning om jag har stavat rätt, men vem bryr sig? ). Eller, valet är egentligen: Johnny Depp eller Brad Pitt? Personligen så väljer jag Johnny Depp, men Pittans film har nog en otrolig historia i sig.. Ja ja, vi är ju ändå tre personer som ska komma överens och inte bara jag.
Nej, nu kurrar magen!

GOD MORGON SVERIGE!

Stjärtisar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0