Tisdag!

Aaah, körlektionen gick helt okej, fick några saker som jag ska träna på...
Mysans halloweenfest blev dunder succé! Måste tillägga att vissa blev så otroligt fulla att det blev asroligt! haha  Och Stefans fest va chill.. Mycket dans :)


Idag så har vi varit på Hallstavik, pappersbruket där uppe. Det kändes onödigt, men jag måste säga att det va otrligt skönt att få komma hem och duscha (pga av stress så blev det inte av imorse, usch)! Iallafall så åka vi tåget från Handen 07.58 och där efter till centralen för att sedan byta till tunnelbanan. Vi hoppade av vid Tekniska högskolan och satte oss på en buss som tog 1h45min! Man kan säga att min stjärt somnade rejält... 
   En ganska lång rundvandring blev det, och gubben pratade om hur man gjorde papper och vart allt hände. Och det luktade fjärt. Efter 2 timmar äntligen så fick vi sätta oss på bussen hem och eftersom den va Abbonnerad så tog det bara 1,30 att komma till Danderyds sjukhus!

Nej, jag är definitivt inte sugen på att åka dit igen. Inte alls.

Dinners ready!

P.I.L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0