Pirr i magen

Jag älskar den där pirr-i-magen-känslan!
Fast kanske inte om det är något som är riktigt riktigt pirrigt, som ikväll.

Jag sitter och pratar med världens bästa Maria, och hon övertygar mig om att skicka ett mejl till världens snyggaste människa och fråga hur läget är och så, och det har jag gjort. Och nu pirrar det lite grann! Jag hade ju inget att förlora så varför inte skriva?

Nåväl.. är väldigt trött och ska upp och jobba imorgon, usch. Känner inte för McDonald's egentligen. Jag vill ha ett nytt jobb, i en klädesaffär eller ännu bättre - en skoaffär! Ååh, jag älskar skor. Det är helt otroligt. Speciellt skor som man har lagt ut en del på och som är så snygga att de stjäl hela uppmärksamheten från dig? Eller iallafall för dig själv.

Jag blev så otroligt sugen på kinesiskt; stekta nudlar med ris och soja...  Mums!

Men nu måste jag sova för det är sent!

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0