It's a late night!

Klockan är 00.30 precis!
Sitter och väntar på att Tessi ska röka klart så vi kan gå och sova sen för jag är jättetrött känner jag... Och börjar nog känna mig lite sjuk :/ Det är fredag, skolan har varit en plåga, jag har inte kunnat sova ordentligt, och jag känner att det tär på mig. Plus att jag är jättestressad med skolan eftersom jag har några moment som inte är klara... Känns inte så kul! Men vad ska jag man göra när man är sämst på att koncentrara sig i skolan? - Flaggan i topp!


Iallafall, så kollade jag och Tessi på film, som gick på kanal 5 ikväll, Just Like Heaven. Den är verkligen en typiskt bra romantisk film där slutet är att de två får varandra. Som alla i alla andra filmer...
Jag vill nog också ha en drömprins..


Iallafall!
Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0