KISS Forever

Idag när jag jobbade så kommer det fram en pappa som beställer mat.
Efter ett tag inser jag att han har självaste Gene Simmons på tröjan! Snabbt lägger jag in en kommentar om att tröjan är sjukt läcker och frågade ifall de skulle på konserten imorgon och ifall de va på signeringen.
KLART att de va på signeringen!
Och vart va jag under signeringen med Tommy Thayer och Eric Singer?
PÅ FITT MCDONALDS FÖR ATT FÅ IN PENGAR TILLS I SOMMAR!
Jävla fitta vad jag ledsen jag blev efter det. Och grinig för den delen också.
Hela familjen hade KISS tröjor också.






för övrigt så har jag tatuerat in "Forever" på min högra skuldra och jag är så grymt glad över det!
För det känns verkligen som jag. Forever. Det är jag helt enkelt.
I am Forever.


Puss och godnatt för nu måste jag sova för jag ska se KISS imorgon!
jag är så sjukt glad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0