Runaway train

Can you help me remember how to smile?



Jag känner att jag verkligen vill spendera mitt påsklov nere i Halmstad!
Jag har ju en chans att göra det ifall jag lägger upp eonomin och sånt,  men jag vill veta från honom att han vill bara!

Iallafall, så hade jag omprov i svenska idag. Gick faktiskt hyfsat bra tror jag förutom den sista sidan som sög pung... Usch.

Och så har jag gått och blivit sur på en vän till mig!  Känns lite utnyttjande liksom ...


Fast jag är för trött för att sitta här,
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Mysan

Svar:
Ja, det tycker jag. En tjejkväll, BARA du och jag!
Av med telefonerna och bara umgås :)
Jag älskar dig

2008-03-18 @ 13:49:47
URL: http://MYMYMY.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0