Jobb!

Ja juste!
Glömde nämna att jag har fått jobb!
Visserligen på McDonald's Gudöbroleden, men money is money, right?
Jag kommer jobba på torsdagar kl. 16.00 - 20.00 
samt söndagar kl 11.00 - 15.00
Vilket är väldigt bra tider eftersom jag repar på söndagar kl 17.00 och behöver då bara åka hem och äta något snabbt för att senare tvinga mamma att skjutsa mig till repet om jag inte orkar övningsköra dvs.
För övrigt måste jag faktiskt säga att jag är väldigt bra på att köra. Har varit iallafall. Jag tror att jag har fått för stort självförtroende och därmed slarvar jag otroligt mycket som att missa att några personer går över övergångsstället, motorbromsar inte lika mycket, håller kopplingen nere för länge och så vidare.
Om det ändå inte va så viktigt med körkort! Och om det ändå inte va så dyrt heller för den delen!
Men men, vill man ha den friheten så måste man kämpa och inte ge upp (och att ge upp är jag otroligt bra på att göra!)

/ Caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0