Måndag

Jaa, jag gjorde ett omprov idag! Men jag tror att Lillemor kommer få per poäng än mig eftersom jag gjorde det före henne och hon frågade vad det va för frågor. Men men, gjort är gjort.
Jag har svenskaprov imorgon också och jag borde verkligen plugga! Men istället sitter jag och försöker få tag på papi om att han ska köpa en luftmadrass till mig. Men mami sa att vi får göra det imorgon när vi ska köpa massa andra småsaker till SRF -08.

Iallafall så har jag kollat över min ekonomi och jag kommer visserligen tjäna ganska bra (om det inte blir för hög skatt) och jag börjar ångra mig att jag lånade pengar av mor och far förut. Fast jag va ju tvungen till det, men ändå! Eftersom jag får runt 9.000:- så måste jag betala tillbaka dem 4.000:- tillsammans till mami&papi. Men har jag tur så säger pappa att jag inte behöver betala tillbaka ;) I'm spoiled!

Jag måste ju leva nere på SRF också så jag ska låna 500 kr av mami för att kunna betala bensinen till bilen på väg ner. väldigt dyrt med bil... och på tal om ny bil så har min far skaffat en ny bil! OTROLIGT SNYGG! Väldigt fint inrett med lackerat trä och stolar med initialer på.

Iallafall, nu borde jag plugga svenska, men jag vill inte.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ha en trevlig kväll! :)

2008-06-02 @ 19:58:15
URL: http://wlisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0