It's been a while!

Jaa, massor massor har hänt! Firade min 18-års dag i onsdags (och bandet va över i tisdags för att äta lite smarrigt) och Lilliz va hemma hos mig med släkten, dock så kom inte mina två morbrödrar dit. Men men ...


Jag va på Harry B James i fredags (första gången jag fick gå på krogen lagligt), och det slutade ju inte så jättebra som jag hade hoppats på. Helt ärligt så slutade det med att jag spydde, inte EN gång, utan TVÅ jäkla gånger i handfatet! Lite pinsamt. Men det positiva är att jag fick ragg. Niklas, 19 och bor i Jakan. Hans polare va tydligen 24 och skulle ha barn snart. Men iallafall, och inom loppet av ungefär 10 minuter så hade jag stått och snackat med tsnubbar till. Varför kan jag inte vara så öppen och flirtig av mig när jag är nykter för? Hmm.. tål att tänkas på!


Mitt problem för idag är faktiskt att jag har köpt 4 par skor sedan den 25: juni, när jag fick min lön! Visst så känns det bra, men det känns som att jag köper skorna för att det är en slags "tröst". Jag har aldrig varit skoberoende, men jag känner bara att jag vill köpa köpa köpa och köpa skor hela tiden! Och kläder. Kan det kanske ha att göra med att jag får lön (= pengar)? Iallafall... Det känns som att jag skulle kunna lägga pengarna på något bättre än skor iallafall! Som t ex. Körtkort! Men jag vill hellre lägga pengar på att gå på bio, åka på spelningar, köpa lite natur-godis (nyttig!) och ligga hemma och hyra en film! Men, det är ju faktiskt lite svårt eftersom precis alla mina vänner har pojkvänner som de ska åka till, eller gå på bio med eller göra dittan och dattan. Så jag sitter ju här och bara häckar liksom. Men jag har iallafall pratat med LillizZ och hon ska ta bussen om 25 minuter för att åka hit och titta på film! :D Det är ju iallafall kul! Och hon älskar mina nya lackröda låga skor som jag köpte idag ;)!


Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0