Ciao!

Prendiamio qualcosa al bar, tonight ;)?
Si, molto vero!

Nu är det så att eftersom Lilliz fyllde 18 i tisdags så ska vi ut på krogen idag!
Dock inte till Harry B James, utan till något dansställe.. Viperroom eller Toxic. Personligen så låter Viperroom lite B, men man vet ju inte förrän man har testat? :)
Hoppas att vi får kul iallafall! Även om det spöregnar ute... Fast just nu gör det inte så mycket eftersom jag precis har duschat.
Usch, jag känner mig lite stressad faktiskt. Vi ska iväg till min kusin som fyller 3 år, världens sötaste lilla kusinpojke, och efter det så ska jag direkt hem till LillizZ. Men först nu så ska jag torka, ta fram kläder, torka håret och hitta på någon söt liten frisyr, undrar ifall Markus ringer och isåfall hur länge det samtalet blir (En snubbe jag träffade på Sweden Rock), sminka mig, och tänka ut vad jag ska ha för väska med mig! För jag tror inte att jag orkar ha pengar, mobil och garderobslappen i bh:n igen ... Haha, man glömmer så lätt att man har saker där och så när man tar av sig den så VIPS ramlar det några enkronor och kanske en femma ut. Lite kul.

Nej, men nu ska jag nog ta och sätta igång!
Vi ska vara borta vid 18 och ska hinna äta innan, + att vi åker säkert vid halv. Och det ger mig 1 h och 19 minuter! CRAP!


Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0