Ciao!

Usch, imorgon börjar skolan! Inte roligt minsann...
Men för att tänka positivt så har min helg varit underbar! Allt började med att i fredags så kom jag hem från helvetesvandringen med skolan som jag hade varit på ( vi gick ungefär 2,5 MIL tors-fre med skolan. Been there, done that. NEVER AGAIN) och på kvällen så åkte jag till Mysan som fyllde 18 år! Grattis på stora tjejen! Jag va där iallafall, med hela hennes släkt, Angelica, Andreas och Jennifer Nilsson! Väldigt trevligt faktiskt. Tyvärr så kunde jag inte ge henne en present eftersom jag inte får lön förrän på måndag (dvs. imorgon!) och jag funderar starkt på vad jag ska ge henne så att hon blir nöjd. Iallafall, lördagen fortsatte med att jag och Mandy åkte till Upplands Väsby för att se världens bästa band, nämligen H.E.A.T (www.heatsweden.com). Oslagbart bra band, underbar scenkänsla och underbart schyssta och coola killar! Efter det giget så gick jag och Mandy med killarna hem till Stina (Eek's flickvän) och satt där en liten stund för att senare gå till Burger King och äta lite fettig mat. Usch måste verkligen sluta med det nu! Men iallafall, det skulle bli lite fest hemma hos Eek's päron i Märsta på kvällen, men eftersom jag skulle jobba idag så kände jag att det inte var värt att sitta och åka ungefär 1 h 30 min mitt i natten hem för att sova. Eller ännu värre, att vakna tidigt och åka hem tidigt för att hämta kläder och sen åka och jobba. Iallafall så åkte jag hem, och Lilliz hoppade på bussen i Västerhaninge för att vi skulle ära kräftor hemma hos mig, mums fillibabba! Och idag så har jag jobbat och sen åkte hem till pappa för att fira mitt ena lilla hjärta, Emil som fyllde 3 i torsdags. Det va trevligt! Och speciellt eftersom jag känner att jag verkligen vill åka till pappa numera! Synd bara att han bor ända borta i Sorunda...

Men iallafall så nu sitter jag här, imorgon börjar skolan på allvar. Tackolov för att det är sista året. :)



Och jag måste bara lägga till att Michel Bärzén från Degradead är så jävla (Ja, ursäkta språket) söt! Ouf, inget man säger nej till direkt för en träff.


God natt och sov gott!




P.S här är jag och Mandy från Väsby. Lite ugly, men vafan!


Kommentarer
Postat av: Angelica

dags för en update?

2008-09-03 @ 20:28:35
URL: http://angelicaolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0