Fri-Yay

I onsdags ringde de från förskolan och sa att Haylie var varm så vi åkte direkt för att hämta henne. Lilla febertösen. Igår vabbade jag halva dagen tills Wiktor kom hem och då åkte jag till tandläkaren (igen!). Hon slipade ena visdomstanden och jag märkte skillnad ganska fort. Dock sitter en del av smärtan kvar, så får se om det var rätt ändå... Ska ringa på måndag morgon och hoppas innerligt att jag inte har ont då! 
Idag vabbar jag och Wiktor kör på på jobbet. Stackarn. Han jobbar alltid så hårt och har i princip alltid väldigt mycket att göra. Men sen är det helg för oss alla! 
(null)

(null)


Kommentarer
Postat av: Mami

Ååå mina små juveler.. Hoppas Jordnöten mår bättre imorgon <3

2018-01-28 @ 19:59:34
URL: http://mayasmatte.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0