Ny vecka!

Igår hände inte så mycket förutom att jag gjorde två fransar och lyckades bandkanta en baggydress och en body! Känner mig sjukt stolt som fixade det för jag har gått och inbillat mig själv att jag måste ha en bandkantare för 350:- för att det ska bli bra. Icke sa nicke! Och att tänka så är typiskt mig vilket jag försöker bryta. Varför behöver jag ha all extra utrustning till saker när jag kan göra lika bra utan? Jag är bra fastän jag inte har alla extra onödiga finesser. Jag duger. 
Slängde även ihop ett par haremsbyxor till jordnöten, men undrar ifall inte mudden blev för tight? Ska göra flera byxor så jag får ju testa mig fram hela tiden, så det visar sig nog om det blev för tight eller inte. 


Hur jag summerar min måndag hittills? 


Imorse var min säng så otroligt skön att jag verkligen inte ville gå upp! Våran Wake-up-light är skön att vakna till, men jag ville ändå inte. Nepp. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0