Inte min dag

Idag är inte min dag. 
*Fick ett jobb som jag inte vill ha för att folk inte ger sig själva chans att smälta information utan vill boka in arbetstider direkt (jag vet att det låter dumt, men jag vill inte ha det jobbet men på något sätt blev jag inbokad i alla fall och skulle få sjukt dåligt samvete om jag säger nej)
*Spiller vatten när jag ska hälla upp i ett glas
*Micrade sås, till tortellinis som jag gjorde till lunch, och såklart poffade det till och det kom tomatsås i hela micron
*Mina naglar är riktigt fina just nu, långa och bra och såklart börjar de även bli frasiga. Jag vill inte ha korta naglar... 
 
 
Jag var på Rusta igår och köpte garn (De hade fr 5kr per nystan) så nu sitter jag och virkar på en enda stor mormorsruta för att komma på bättre tankar. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mami

Du startade bra med uppradning om vad som hänt, jag förstår med jobbet, det är kul att få - men kanske inte om det är "fel" jobb..
Jag är glad att ni snart är här <3

2015-01-14 @ 17:42:24
URL: http://mayasmatte.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0