Hemma

Jisses vad jag är trött!! Skrev ett tidigare inlägg men det försvann såklart...
Så jag testar igen. Vi landade imorse på Arlanda vid 7 och ja, man sover inge vidare på flygplan så jag är så jävla trött just nu. Har tvättstuga just nu också vilket inte är kul, men sånt behövs ju alltid! Speciellt efter en semester. 


3 nya behåar, 13 par trosor, ett par nya skor med memory foam, smink från MAC och dubbelt av Exuviance blev det i måndags. 


Jag kollade på Herkules och Ever After medan grabbarna va på hockey 

Med 




Olive Garden är ett säkert kort på god mat om man är osäker och trött på friterat! 


Disneystore ligger till vänster på bilden ovanför, älskar den butiken! 



På Newark flygplats 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0