Borta bra.

Tänker inte på att blogga numera sådär. Min syster skulle fixa min header, men ja, hon är seg! Sitter i alla fall just nu och jobbar på Mackmyra Svensk Whiskey. Sista dagen imorgon (yey!)! Ska åka och jobba som personlig assistent direkt efter och är lite halvt orolig... Jag trivs inte med att jobba till sent på natten, så får se hur det går! Var och lämnade mitt CV på Melanders Fisk också så jag hoppas på det!! Har bestämt mig för att köpa gymkort imorgon också på Friskis och Svettis med Erica!! Nu jäklar! Hon är peppande och jag kan inte säga nej till henne, haha. Så nu jäklar! I alla fall, ska fortsätta jobba och sen vara jättemegatrött och åka hem själv mitt i natten. Yey. Puss


Kommentarer
Postat av: Erica

Muahaha! Vilken makt jag har över dig! ;)

2012-11-01 @ 18:12:26
Postat av: Mami

Way to go girl!! O snygg e du också :)

Syns på lördag

PUSSPUSS

2012-11-01 @ 19:04:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0