you, make me, feel like i'm in a, teenage, dream

Jahopp.. Eftersom jag verkar ha magkatarr så beror det mycket på stress och på senaste tiden har jag varit mycket orolig över vissa saker vilket har gjort mig mer stressad. Jag är inte den som stressar till bussen, tåget eller det jag inte kan kontrollera, däremot så är jag stressad över precis allt annat. Och jag menar precis allt. Jag är stressad när jag kör bil, jag är stressad för att jag redan har fyllt 20 och fyller 21 iår, jag är stressad för att jag fortfarande bor hemma, jag är stressad för att jag inte har något fast heltidsjobb och ja, jag är tillochmed stressad över att jag känner människor som är runtom min ålder som har fått barn eller ska ha. Jag har en psykisk stress som enbart vill komma längre fram i livet. Som om det vore bättre i framtiden. Jag vill att allt det här ska spolas fram så att jag "kan börja leva". Grejen är ju den att jag ska njuta nu, men ja hjärnan är en spännande grej. I alla fall så har min kropp sagt ifrån nu och jag ska enbart ligga hemma och titta på film efter film efter film efter film fram tills söndag kväll. Jag börjar jobba på måndag morgon, på ett dagis, och efter det ska jag också bara hem och ta det lugnt så att min mage slipper döda mig.



Jag är bara så superlycklig att jag inte jobbar på McDonald's längre just nu. Där finns enbart stress.




- "Jag lät dig ta mitt hjärta och mina tankar bit för bit, fast jag visste att du var ett kort kapitel i mitt liv"




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0