i miss the sound of your voice, the silence seems so loud

Fredag:

Kollade lite grann på Pippi Långstrump och kom på att jag vill åka till Astrid Lindgrens värld i Vimmerby! Minns lite grann från sist jag var där (dvs när jag va typ 4-5-6-7 år kanske? Vet inte)! Men jag minns att det var en kille som satt på staketet när man inte fick när det var Bröderna Lejonhjärta på teatern. Minns vakterna men sen så kom det en Prusiluska? Dåligt minne. Vore kul att se alla gamla videofilmer som filmades när jag var liten. Vill så gärna se dem, men VHS är inte direkt "inne" numera, HEHE.
Wiktor fick i alla fall tid hos doktorna kl 14 och vid halv 3 så berättade han att ja, det var halsfluss. Stackars baby. Han äter 11 tabletter om dagen nu för att försöka bli frisk.. Åkte i alla fall dit med bilen för att ge honom hans påskägg som jag fixat! Vi hade kommit överens om att inte köpa något, men jag kunde inte låta bli. Däremot så fanns det inte tillräckligt med inslagninspapper för att ge honom hela världen, så han fick en prydnadssten där det stod "Du är bäst". Tyckte att den stämde väldigt perfekt in på honom. Och ja, han fick faktiskt naturgodis istället för vanligt godis! Vi ska ju vara nyttiga (även fast jag inte varit så jäkla nyttig på senaste). Jag är stolt över mig själv att jag hittade hem dit och sen hem till Tungelsta igen med bil! För jag kör inte i stan. Aldrig. Jag tycker inte om det och jag det gör mig sjukt nervös så därför gillar jag inte det. MEN tack vare att jag har ett grymt lokalsinne så klarade jag det galant! Jag är glad att jag åkte och träffade honom, även om det bara var en timma. Blir man verkligen såhär känslig när man är kär?
Blev i alla fall inge Dalarna eftersom han är sjuk så jag åker till landet imorgon bitti och åker hem på söndag! Andreas är uppe nu och det blir en fika på söndag, så söndag blir det hem! Tåg eller bil, strunt samma!


Har i alla fall haft en trevlig kväll hos Jones med alla människor! Önskar att jag hade alla bilder vi tog MEEEEN de ligger på Olles telefon så det får bli en annan gång helt enkelt!

Nej, nu ska jag ringa min bättre hälft och säga godnatt och sen sova ruset av mig! Ska börja sticka ett par bebis-converse också imorgon! Tantvarning, men hey, jag har en grym idé som jag ska lyckas med.

POUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0