it's amazing

Som jag har kämpat för att få bort mina tider nästa vecka!
Visst, jag blir lite orolig över min ekonomi men jag får ta igen det helt enkelt! Snåla på mig själv för att från och med nästa lön så ska det läggas undan pengar till Egypten och inget annat! Jag ska inte unna mig själv något alls innan Egypten kommer! Kanske på min 20-års dag bara. Men jag ska verkligen försöka hålla mig. Shoppingförbud helt enkelt.

MEN iallafall, jag har kämpat och ringt runt och ringt runt och ringt runt somen galning för att få bort mina tider, och det var torsdag 9-15 tiden som satt så irriterande som lappen där bak i trosorna som vägrade försvinna. Och då, helt plötsligt så säger Sandra att Samuel kan ta den tiden. OCH HALLELULJHA PÅ DET!


Jag åker till London nästa vecka.

Det är precis såhär jag vill leva! Alltså, med att göra något impulsivt och bara ha allmänt skitkul! Det gäller ju att passa på medans jag bor hemma och KAN som mormor faktiskt sa idag. Så jag ser ingen anledning till att INTE åka? Jag får ta konsekvenserna senare.

Och mamma, om du kan börja vara lite gladare för att jag faktiskt göra något som jag själv tycker är kul och passar på medans jag kan (och inte bara nu när det gäller London) så antar jag att jag kan börja betala hemma. Nån gång.

Jag vill inte titta tillbaka på mitt liv om 60 år och tänka "fan att jag inte gjorde så.."






Förresten så lagade jag och Jennah en god äppelpaj idag! Jag skivade och skalade äpplena och hon knådade degen. Jag äter ju inte varma frukter eller grönsaker (förutom broccoli typ) så jag åt degen med lite vanlijsås!
Och så tände vi en brasa. Jättemysigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0