you're full of bullshit

Världen är ju full av idioter, det vet vi alla och det har även de flesta, normala, människor sett och stött på. Små missbildningar för samhället på något sätt. Och just idag var en sådan dag på jobbet! Dagen började jättebra och så även om det gick jättesegt eftersom det knappt kom nå gäster. Men iallafall, en tjej i kanske 30-års åldern kommer fram till min kassa och vill ha ett äppelpaj. ETT ÄPPELPAJ. Jag var tvungen att fråga en extra gång vad hon ville ha då jag inte var säker på om hon verkligen sa ett äppelpaj.



Det är då jag undrar:
Vad fan lärde sig folk förr i tiden? Grammatik? Någon som har hört det ordet? Verb, substantiv och adjektiv?

Det heter inte ett äppelpaj din ärthjärna, det heter EN ÄPPELPAJ.

Nu va det utrett också

Kommentarer
Postat av: Tessie

Tjejväcka eller? ;)

2010-01-10 @ 18:40:29
Postat av: Carro

hahahaha ja! Det också ;)

2010-01-10 @ 18:45:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0