I'll be the princess

Jag skulle skriva något roligt, men jag har glömt bort vad det va. Crap!
Jag har iallafall vänt på dygnet nu. Somnade inte förrän vid 3.20 imorse eller något sånt eftersom jag stängde igår... Känns lite sådär just nu. Iallafall så skiner solen och det gillar vi! Väldigt mycket!

Jajuste, jag har möblerat om i mitt rum (igen efter ett halvår) och jag och mamma va på IKEA för någon dag sen och jag fick 6 tallrikar, 6 skålar och 6 glas som jag ska ha när jag flyttar hemifrån! Jag längtar tills den dagen jag flyttar. Jag vill jag vill jag vill jag vill! Det är bara så svårt att hitta en hyreslägenhet är man bara jobbar deltid.


CRAP!

Ska åka till centrum snart hade jag tänkt.. Sen så ska jag jobba och sen så jobbar jag inte förrän på torsdag nästa vecka! WOHO! Vem är bäst? Ja, inte jag iallafall, men jag försöker!



JENNAH BLIR 20 IDAG! <3

Kommentarer
Postat av: 1943

Hope you enjoyed your visit.

2011-01-20 @ 16:26:59
URL: http://1943.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0