bloggtorka kanske?

Känner att det har varit segt med bloggandet nu i helgen.. Men vad spelar det för roll egentligen?

I torsdags så stängde jag
i fredags så jobbade jag och sen träffade Jennah en snabbis eftersom hon fyllde år :) <3
i lördags så firade vi Jennah och åkte även in till Broder Tuck och va där en liten stund! Kom hem och somnade vid 4 tiden imorse.

Och det är NU det roliga kommer!

Somnar vid 4 tiden, som sagt, och vaknar kl 11.08 av att min telefon ringer mig. Vem kan det vara? Jo, McDonald's! Grejen är den att jag hade tagit ledigt idag. Men jag svarade och Sandra berättade hur läget var och att jag var tvungen att komma och jobba. Hade inget annat val så jag gick upp, åt lite yoghurt och klädde på mig. Fick skjuts av mamma! När jag väl kommer till jobbet så är jag grymt trött men får även veta att en tjej hade sjukanmält sig i sista sekunden (därav att jag var tvungen att jobba). På världens sämsta sätt också. Och det roliga i det hela är att jag är 100% säker på att hon inte var sjuk eftersom hon frågade mig ifall jag kunde ta hennes pass idag. Vilket jag ändå inte hade kunnat ifall jag skulle jobbat. Men så tack vare hennes själviska och egoistiska beteende så fick jag avbryta min ledighet och jobba.
En annan tjej var också sjuk, men hon mådde inte så bra i fredags heller sa hon.
Självklart är inte det här all fakta och det finns anledning till att jag är 100% säker på att hon inte var sjuk någonstans.

Det gjorde inte så mycket att jag jobbade faktiskt. Jag var inte direkt bakis och tiden gick ändå väldigt fort. Lättförtjänta pengar kändes det som.

Men hennes sätt att bete sig idag var väldigt oansvarigt anser jag. Vilket retar mig väldigt mycket.

Kanska dags att sova nu? Är ju faktiskt lite trött, höhö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0