Yoyoyo

Ibland (läs; alltid) blir jag trött på blogg.se-appen. Herregud vilket skräp rent ut sagt. 

Tisdag idag och det är snart Mandelmanns! Ligger just nu och sover Haylie senare än vanligt, ska ner och fixa tvätten eller ta Sam och sen ska Wiktor rensa ur bilen helt och hållet så då ska jag passa på att kolla på tv. Huset är rent och då behöver kläderna också vara det... Så fort den här lilla pian somnat. 

Jag, mamma, Haylie och Sam åkte ner till Göteborg i helgen och träffade på nya kusinen! Hon och Sam är i princip lika stora fastän det skiljer 1 månad, haha. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer
Postat av: Anette

Åhh härliga bilder ❤️
Tack för den härliga trippen och jag håller verkligen med dig gällande blogg se appen....
Ser fram emot att ses snart igen 💞

2020-01-29 @ 07:50:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0