Måndag

Well imorgon börjar allvaret. Då ska jag rodda ihop mornar med två barn helt själv. Penny får följa med till jobbet denna vecka för att jag känner att det räcker med en trotsig 3-åring, en tuttig lilleSam och sen annan topp- och dippkänslor som kommer och går lite hursomhelst. Ser inte helt fram emot det. 

I alla fall så har vi haft en härlig julledighet och nyår! Många sovmornar då Sam gillar att sova på morgonen... Jag med, Wiktor med men inte Haylie, haha. Eftersom jag vaknar upp typ 1-2 timma varje natt för att amma så tar Wiktor Haylie de nätter hon är orolig. Har ställt in en extrasäng bredvid hennes så det går att sova ordentligt för i alla fall så Wiktor för ta de tidiga mornarna helt enkelt. Imorgon tar det slut. Jaja, nya rutiner från och med imorgon. Ska vara på BVC kl 9 dessutom. Yay. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0