Pissdag

Idag är en riktig pissdag. Känner mig så jävla nerstämd. Har redan hormongråtit två gånger för.. Ja, vad kan jag inte gråta för? 
Var hos barnmorskan för sista gången imorse i alla fall och vi gick igenom förlossningsplaneringen lite eftersom det var en sån usel planering vi var på förra veckan. Hade någonstans hoppats på en hinnsvepning men i och med att Haylie kom med akut snitt så görs inte hinnsvepning då. En vecka kvar nu bara och jag är så jävla slut på allt. Ork, glädje, energi, kreativitet osv. Det enda jag har är hormonerna som är ilskna just nu. Ilska är fasen det enda jag känner just nu. 

Bakade lite biskvier tills i helgen, men blev så irriterad att jag inte orkade göra klart alla. Gör det imorgon...  (null)

(null)

(null)


Har varit så ilsken idag att jag tillochmed sa åt Wiktor att om han inte åker direkt hem efter jobbet idag så behöver han inte komma hem alls. När alla känslorna lagt sig så kommer jag tycka synd om honom, men jag är inte riktigt där än så det gäller fortfarande. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0