Torsdag

Imorse gick jag ut med Penny på en powerwalk på 50 minuter. Så jäkla skönt!! Så imorgon är det ingen återvändo - vi ska upp och ut och gå! Har planerat att gå till gymmet sen efter att Wiktor har åkt till jobbet och köra lite. I och med att jag inte har någon lektion imorgon utan bara lite slutprat med ena läraren så ska jag inte vara i skolan förrän 12, så då hinner jag träna, duscha och fixa mig innan jag behöver åka.

Hann även med ett kort gympass nu med Erica så jag ska dricka mitt te och sen gå och lägga mig. Härligt!



Kommentarer
Postat av: Mami

Way to go girl!!
Underbart med energi som ger mer energi!

PUSS

2014-03-14 @ 09:14:03
URL: http://mayasmatte.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0