Tors!

Trött som sjutton efter bodypumpen!! Kommer ha träningsvärk imorgon. Yay...
Sitter just nu i telefonen med min kära syster för att få reda på när alla i familjen fyller år och vilket år alla är födda.. Inte lätt ska ni veta. 30 pers bara på mammas sida ( utan att ha räknat med min pappas sida, Wiktors föräldrar, hundarna och några utvalda underbara vänner).
Ska beställa en personlig almanacka och lägga in allt så att det redan ligger inne. Har tänkt ha den här som framsida!
En bild på alla älskade! Visst, Enya och Sigrid är mamma och Mats hundar, men de är ju min familj så det är min familjs hundar. Dessutom så har de ändå en speciell plats i mitt hjärta (speciellt Maya💜).



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0