God morgon!

Och satan i gatan vad ont jag har i hela kroppen! Märks att jag jobbar just nu kan jag säga. Men jag måste ju ta de tiderna som kommer. Räkningarna betalar inte sig själva u know. Och om allt går väl på söndag så kommer jag att få ännu en utgift, men bara om det går väl. Vi får hoppas. Betalar sista gången på mina sexiga glasögon den här månaden (ja, jag var tvungen att ta de på avbetalning. De va inte billiga om jag säger så)!
Klockan är dessutom halv 7 och solen har redan stigit upp! Känns bra! Jag hann springa in på OKQ8 och köpa frulle imorse.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Härligt att du är uppe med tuppen för å tjäna kosing :-D
Men glöm inre att vara rädd om dig o njuta också
Puss

2013-03-08 @ 07:31:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0