Egen spa kväll!

Okej, kanske blir lite för mycket tjat om min väska, men seriöst, om jag inte vill berätta hur glad jag är för min väska så skulle jag uppenbarligen inte gilla den? Och vem skulle inte bra glad för att man äntligen hade råd och kunnat lägga pengar på en märkesväska? I alla fall så smorde jag in den idag och hon i butiken hade verkligen rätt; det lilla smutset som fastar på väskan bara rinner av! (Nej, den drar inte till sig smuts men som alla grejer blir den ju också smutsig). Lycklig tjej! Dessutom så kändes det så bra på ridningen med fina Nougat att jag firade med (förutom moroccanoil schampo och balsam) moroccanoil hårinpackning, nashi olja efteråt och smorde även in mig med Victorias Secrets coconut passion! Ska jag på fest eller? Fattas bara att klippa naglarna liksom. Men jag ska inte ut! Däremot lägga mig och mysa med min underbara man som jag älskar så otroligt mycket! Vad hade jag varit utan honom?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0