tuesday afternoon

Har sökt tok mycket jobb idag. I wish att det nappar, i wish.

Var i alla fall med Tessi på Port73 där hon skulle leta efter ett par vinterskor. Hur många par kom hon därifrån med? Två. Tror inte ens att ett av de paren var vinterskor.. Fast det är okej för henne, för hon köper nästan aldrig skor. Det hade varit mer typiskt jag ifall det var ombytta roller. Att komma ut med två par istället för ett par.

Jajuste, åt lunch med mami i Farsta centrum också, nice nice. Jag gillar den lilla tid vi umgås, det är inte varje dag direkt. På samma sätt alltså.

Jag hatar mailen från facebook också förresten! Förut så fick jag inga mail även om jag hade det ikryssat, och nu när jag har kryssat av dem, ja då har jag minst 50 varje dag!

SKJUT MIG.

Dåligt som Paul hade sagt. Såhär såg han ut förresten! Holländaren som vi träffade i Egypten. Han ser fan svensk ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0