why don't you kiss me, why don't you say that you miss me?

Gosh, helt slut i kroppen efter SatsPulseCore. Det är fan inte att leka med. Det är äckligt jobbigt och varar i 55-60 minuter. Skjut mig. Men jag gör det i alla fall för att försöka få någon kroppsändring, men det går ju bra.. Or not.
Imorgon kväll blir det spinning och sen vanlig core direkt efter vilket kan bli skönt. Fast är det bara jag som får helt ont i arslet av de där cyklarna? En kudde hade verkligen inte suttit fel där, haha!


Nej nu måste jag nog sova lite! Fick 3 timmars sömn imorse vid 7-tiden, vaken hela natten, why? Kändes som jet lag från Los Angeles igen, men det var lite mer än 1 år sedan jag var där nu, HEHE. Segt.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Tessie

Jag får också ont i rumpan av cyklarna :P

2010-12-21 @ 08:11:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0