i wanted to be much more, i was insecure

Tandis va liiiite sådär faktiskt. Jag har alltid gillat att gå till tandläkaren och jag gillar sjukhus, men att se allt blod igår när hon skrapade runtom tänderna fick mig att känna lite blä. Men men!

Idag har jag och Jennah slipat och målat biorummet! Eller.. Jennah slipade mest och målade taket. Jag hann måla klart ena hörnet (sådär man gör i början) och då hade hon redan gjort alla resterande övre kanter. Im so good! I wish.

Imorgon i alla fall så ska vi faktiskt måla väggarna! Taket en gång till kanske. Får se. Men först ska vi till Farsta och trängas med alla andra, YIPPIE! Lönen kommer ju in om några timmar liksom.. Känns riktigt bra!!



Jennah fick en snopp vid näsan. Spackelsnopp!



Vi pyntade även den där snea kvisten som mamma köpte och ställde i vardagsrummet. Den är lite rakare nu, men det är väl alltid kul med kvistar i hemmet! Eller?


Jag och mamma åt rostad macka med äggröra på nu ikväll innan vi gick ut med Maya. SÅ GOTT!

Kommentarer
Postat av: Jennah

Åh vilken sexig bild underifrån! :P

2010-12-23 @ 18:54:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0