God morgon god morgon!

Klockan är inte ens 9 och jag har redan varit vaken en timma! Inte av egen vilja då såklart, men Tessi kom hit vid 1-tiden igår och sov här för att hon började 8 imorse på dagiset borta vid Jennah. Så igårkväll hade jag sagt till mig själv att jag skulle gå med henne för att få en morgon promenad innan frukosten (och vara lite duktig), men imorse så ångrade jag mig. Tills jag satt nere i köket med henne när hon åt frukost. För då hade jag ju redan vaknat till och skulle jag då gå upp och lägga mig för att sen gå upp två timmar senare och ut med Maya? Då kunde jag lika gärna ta med henne, promenera innan frukost och följa med Tessi så att hon kom i tid till jobbet.
Och det kändes bra! Dock så känner jag att jag måste duscha, äta frukost, fixa disken och eventuellt dammsuga här uppe.. Och jag har inte lust att göra något förutom att duscha i nuläget.  



Kanske blir lite Twilight istället..?

GOD MORGON GOD MORGON SVERIGE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0