blö helt enkelt.

Läste på Sandras(en av skiftledarna på McDonald's) blogg och facebook att hon hade bakat scones igår. Och självklart så blev jag ju supersugen på scones och te! Ååååh! Scones, te, glass, cola och massor av disney-filmer. Jäkla skit att VHS är ute nu.. Alla de bra filmerna finns ju bara på VHS känns det som? Eller iallafalla de filmerna som man tittade på när man va liten. De som gjorde en glad! Glada minnen!

Iallafall.. Jag vaknade vid 7 tiden imorse och har slumrat till lite halvt fram tills 9-tiden och sen dess har jag bara legat här i sängen och i princip tyckt synd om mig själv. Jag har inte sovit bra inatt alls. Absolut inte. Känns som lite nackspärr och som att jag snarare har sovit på en betongbit än i min egen säng. Ont i hela kroppen! Usch.
Jag vill ha frukost.. Min mage kurrar och jag känner mig som en liten bebis som gråter när jag inte får det jag vill ha serverat. Men fan. Jag är 19. Jag får bita ihop och kämpa mig nerför trappen. Halvdöd, men jag känner ju åtminstonde att jag lever då.



SNOR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0