lång dag

Jag vaknade upp hemma hos mina kusiner för att jag skulle följa med dem till Forum Nacka. Och man kan säga att det där köpcentrumet va gigantiskt! Eller, kanske inte gigantiskt, men det var otroligt stort iallafall! Och jag blev exakt 698.50 kr fattigare, men några kläder, örhängen, en bok, armband, ljus och martiniglas rikare! Och senare köpte jag ett par Hammarby skor för 300 kr så för att vara exakt så gjorde jag av med totalt 1000.50 kr idag. Svider lite, men känns nice ändå! För nu när det är rea så måste man passa på.

Så nu ligger jag här och är megatrött, men ska ändå titta på Twilight och sen sova.  Upp imorgon och lämna in mitt arbetsgrejs till kommunen och sen hem och städa! Jag som älskar att städa. Verkligen. Or not.



PUSS





"Why do I feel the way I do?
I don't want to fall a sleep without you by my side,
but take it all or leave me alone"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0