helt ärligt

Helt ärligt så är jag totalt förvirrad i mig själv. Visst i tonåren så vill man jättegärna hitta sig själv, och det har tagit lång tid för mig att hitta saker som jag gillar, eftersom jag på något sätt, inte trodde att det var "okej" för mig att tycka om något speciellt eller göra något speciellt. Först och främst för att jag tyckte/tycker att jag har några kilon extra. Men allt tar ju tid och ju mer jag tänkte på att jag verkligen får göra något för mig själv, desto mer började jag unna mig saker. Och jag har insett nu att jag bara totalt älskar att skämma bort mig själv ibland. Totalt! Ansiktsbehandling, fixa håret, köpa nytt smink, Ja, allt det där. Och jag vill verkligen ha lösnaglar. Såna som man gör på en salong. Underbart. Jag älskar verkligen att först fantisera om att jag ger mig själv allt det där som en slags "egoist-klapp" och att sedan utföra det. Jag älskar allt som glittrar och allt som drar till sig uppmärksamhet. Men jag har aldrig visat det hur stort mitt begär efter alla dessa materiella saker är för någon sådär värst mycket. Jag älskar när andra ger mig uppmärksamhet (beoende på hur bekväm jag är i mig själv just då). Men det finns där allt.. Och även om jag älskar just den sidan hos mig själv så älskar jag också den sidan av mig som är mer Sex, Beers (inga äckliga droger här inte!) N' Rock N' Roll. Den är farlig, avslappnad och rapig. Inte alls kvinlig, tjejig eller ja, kalla-det-vad-du-vill, och jag njuter av det. Jag älskar att sitta brevid en kille och bara lägga världens rap (ifall jag vet att han känner mig tillräckligt väl för att inte bli äcklad), för det är så jäkla skönt.

Så ja,.. jag vill inte ha ut något speciellt med det här inlägget förutom att berätta att jag är totalt förvirrad i mig själv. Jag kan vara glitter och glamour ena dagen och nästa totalt glam och sleaze. Fast det är skönt.. Att veta att jag även kan kombinera dessa två på något mönster, och att jag kan vara mig själv till en viss mån i båda.
Jag kanske behöver någon som kan göra mig hel? Fast.. Vad ska jag med fler muppar i mitt hus egentligen?

Men nu ska jag sova lite! Jag, mami och LillizZ ska till Sollentuna imorgon och luncha!


godnatt
PUSS!



såhär såg jag ut när jag sov hos Tessi i söndags!

(Ja jag vet vad ni tänker. Men jag väntar också på att uglypeople.com ska godkänna bilden så att den kommer upp på den sidan! )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0