Babas igår!

Ja, nu är det ju så att Babas igår va helt okej. Dock så va det inte HELT min musiksmak, men jag älskade två affischer som de hade på KISS på väggen. KISS in my heart. Forever.
Hockeyn (AIK-Borås) va ju lite pinsam, för det var ungefär t-o-m-t på Hovet. Och jag tyckte synd om Borås som inte hade någon klack överhuvudtaget. I princip hela Hovet (de Solna-tattarna som var där) buade för varje mål de gjorde. AIK vann iallafall med 5-3. Kul för dem! Efter det så åkte jag direkt till Mariatorget (min framtida bostadsplats fan! Jag skulle verkligen vilja bo där) och mötte upp butty-boyzen och tjejerna!! Blev glad att Nathalie följde med eftersom hennes körtelfeber fick henne att ge upp drickande ett bra tag!
Dock så var jag bara där i 2 timmar innan jag står ute och röker med Jocke och Sean och Jocke berättar att han har blivit utkastad (way to go!) så på något vänster övertalar Sean mig att följa med, och jag gör det. Så vi går vid 00.20 från Babas mot Stockholm Södra (Jag älskar Söder förresten), och där har tågen mot Västerhaninge slutat gå, så det får bli nattbuss från Gullmarsplan! Via tunnelbanan då såklart. Så hoppar vi på nattbussen, och ja, jag kom hem extremt sent kan jag lägga till. Men det var helt okej.

Här kommer lite bilder från kvällen!
Bilderna är tagna från LillizZ Poops bilddagbok! Pimpf00sh00 <3

Längst bak har vi butty-boyz Sean och Jocke
Och så är det Karin, Suse och jag då!

Butty-Bullen-Erik och Sean MegaFån


Nu ska jag lägga mig och titta på en tönt film.


PUSS!

Kommentarer
Postat av: Mysan

Svar: Hahaha :D

2009-02-26 @ 23:10:58
URL: http://mymymy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0