äcklig

Ungefär varje dag efter jag har kommit hem från skolan så känner jag mig så otroligt äcklig! Ibland så känner jag mig äcklig efter lunchen också. Oftast på torsdagar (verkligen bra tajmning eftersom vi har scenisk då). Och jag avskyr det...

Men nog om det! Jag hade det ganska slappt idag! Kom en kvart försent, sen så satte vi ihop klassråd och engelskan på ett ungefär och jag hade ingen psykologi då jag har seminarie nästa måndag så jag började inte förrän kl 13 med ett tidningsmöte. Då hade jag haft 3 timmars håltimma redan, och efter det så hade vi filosofi men ingen i min grupp var där så jag satt själv. Ensam. Lonley. Och då ringde jag mamma och frågade ifall hon hade lust att komma till skolan för att jag skulle få övningsköra hem!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0