Andreas Moe

Ja, Andreas Moe spelade ikväll på Ung08 och såklart, så var han helt otrolig!
      Det som nog var roligast var nog den lilla fjortis-skaran som hade ungefär fyra till fem medlemmar som bestod av småtjejer med varsin t-shirt där det stod "MOE <3" på. Eller något sånt. Smickrande för vissa kanske, men kom igen...



Jag skulle egentligen jobbat kväll idag, men Tessis mamma var så snäll och bytte pass med mig så att jag började kl 7 imorse! Vilket har gett resultat i att jag är så jävla trött just nu!
Och jag ska ändå titta på Stepbrother nu eftersom jag aldrig har sett den.
Jag är inget fan av att pausa en film och sen fortsätta dagen efter.





Kul att tjockisen som filmade stod i vägen nästan HELA tiden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0