Man blir så glad!

image4
Igår kväll så låg jag och smsade med skånes underbaraste tjej, Maria, och vi kom fram till att vi sitter i samma båt på ett ungefär.
Hon vill ha en speciell person som bor häruppe nära mig, som jag är nära vän med (hon också) och jag har en otroligt stark längtan av att åka ner till en speciell person som bor nära henne och som är nära vän med henne också.
Eftersom jag inte kunde sova igår kväll så började jag smsa henne och det slutade med att hon berättade att han som jag vill träffa faktiskt saknar mig! På något sätt blev jag väldigt glad, vilket va väldigt främmande eftersom jag har inte träffat honom sen oktober förra året! Vi pratar visserligen jättemycket på msn och sånt, men ändå.
Hon berättade att hon också hade en längtan att åka upp hit och träffa han som hon vill träffa (vore för elakt att nämna namn där) och att även han har en längtan att få träffa henne :)
Jag kan ju faktiskt säga att jag vet hur hon känner eftersom jag har också gillat den personen som hon gillar, fast det va för 5 år sen kanske, haha! Men iallafall... eftersom jag inte kunde sova så va det underbart att smsa med henne och prata med henne :) för jag saknar henne så otroligt mycket och jag bara längtar tills hon kommer hit då vi ska se KISS!



Och idag hade jag utvecklingssamtal, inte så kul för jag har massa saker som jag inte har gjort än som måste göras innan denna termin är slut. SKIT. Och det kanske inte va det smartaste jag har sagt när jag sa till min mentor att jag tycker att våran svenskalärare (som är andra halvan av klassens mentor) att hon är dum i huvudet. Men tycker man något så varför inte säga det och sen kunna stå för det?
Iallafall, imorgon är en ny dag.

Och nästa vecka är det påsklov! Hur skönt som helst!
Funderar på att fråga mamma ifall jag kan få åka ner till skåne mån-tors (om jag är hemma innan 14.00) bara för att kunna komma ifrån här hemma och att kunna träffa skånemänniskorna! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0