Madicken

Idag så blev jag väckt 07.07 av att Mats kommer in med Madicken (Jag säger Tilda till henne) och släpper av henne i min säng. Jättemysigt, MEN hon skulle bara bita mig i öronen och håret hela tiden och inte la hon sig ner för att sova nej, nej nej Gud nej. Efter 45 minuter så gick jag ner och la henne i buren då jag somnade sent igår och måste ta igen lite sömn, även om hon blev lugn och sov ett litet tag iallafall!


Och just nu är mina småkusiner här och leker med henne, och hon är så söt när hon hoppar omkring! Öronen framåt, nosen lite rosa fortfarande, och helvit förutom på öronen! Gosh,...


Och imorgon är det nyår! Vad händer då?
Själv ska jag vara med Jennah, hemma hos hennes pojkvän och dricka lite smått och gott. Ska bli mysigt, men först idag så är det en arbetsdag som väntar! Börjar nämligen jobba kl 16 och kl 17 så kommer Li och jobbar också! Vi är oslagbara tillsammans på jobbet på tisdagar. Det är så roligt! Det är nog den enda dagen jag uppskattar att jobba verkligen. Om jag såklart inte har ett prov på någon onsdag.

Nej men nu ska jag packa ihop kläderna för jag ska få skjuts till Handen av min morbror och hans barn(mina kusiner)!

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0