Uppskattning!

Kände helt plötsligt för att berätta lite om dagen! Hände inte så mycket förutom att jag åkte in till jobbet, åkte iväg till Sköndal och badade samt solade (har blivit brun nu för att vara jag!) och åt lite lunch innan det blev återresa tillbaka till jobbet och sen hem! Wiktor var tvungen att åka på akutjobb så när han kom hem började han med maten! Min härliga karl skämde bort mig rejält idag med pilgrimsmusslor till förrätt, lax tournedos med kokt potatis till efterrätt och en liten bit apelsinchoklad till efterrätt! Fick även en ny blomma som är superfin! Mn km nästan tro att vi firade någon slags dag, men icke då! En helt vanlig random dag med massvis av uppskattning! Han kan han minsann!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0