give me some rock n' roll. Come on love me and rock my world



Hittade den här på Mary's blogg!
Spola fram till 1.50.
Det fanns inget bättre än att spela. Synd bara att divan som sjöng innan tog sönder micken så att den började glappa och att tre tjejer tyckte att det "var roligt" att ställa sig bakom allt och dansa. Jag är inte sur, men jag tyckte att det var omoget och respektlöst. Men vi är alla olika tackolov!

Hade en riktigt trevlig kväll igår också! Bjuden på mat, bra vin samt The Blind Side, Despicable Me och Woohick (? en film om rödluvan i alla fall)! Det var super treWligt. Och ja, jag borde ha en smiley här, men jag gillar inte att smileysar i bloggen.








P.S Här borde det varit en till D.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0