självständighet? ja tack

Crap!
Det känns som att alla små fågelungar till vänner eller bekanta börjar fly boet nu alltså.

Först så har vi ju;

- Carrou; som redan flyttade hemifrån för något år sedan, men som nu ska flytta ihop med sin pojkvän uppe i Dalarna. Eventuellt.
- Elin; Gick i min klass och har tydligen nu en liten lägenhet i Trånkan. Är även 1 år yngre än mig vilket inte alls får mig att känna mig seg.
- Alexzandra; Ska tydligen flytta ihop med sin nuvarande pojkvän (dock i februari, men ändå)
- Lollo; bor ju själv i en 2:a i Brandbergen sen 2 år tillbaka, men har planer på att flytta till en hästgård med hennes nuvarande pojkvän hon med.
- Emma; bekant mest, men även hon har fått en lägenhet!
- Isak; Hon flyttade hemifrån. Samma port som sin mor, men HEY, hon har lämnat boet. Och la upp bilder på det på bilddagboken.
- Min syster; Flyttade hemifrån för snart 1 år sedan och bor numera i Göteborg med sin pojkvän. Och har jag varit där och hälsat på än? Klart inte. Och jag har ju mycket till liv annars också så jag har ju så svårt att få tid till att göra det?
- Suse; Övertog sin systers 1:a redan när vi fortfarande gick i 3:an på Fria gymnasieskolan i Haninge
- Sandra; Jag var hemma hos henne i lördags. Och jag blev faktiskt avundsjuk på hennes lägenhet för det va nära till Donken, Centrum OCH Statoil. Alltså; jobb, småshopping och nattkäk. Går det att hitta ett bättre läge eller?
- Marie; Flyttade hemifrån för lite mer än 1-2 år sedan och bor med sin pojkvän.
-Tessie; flyttade hemifrån för snart 1 år sedan också och bor ihop med sin pojkvän
- Mina två bröder; Flyttade hemifrån för ett bra tag sen. Dock så valde den ena Gnesta (av alla ställen) och den andra Ingarö (av alla ställen).




Okej, det är inte alla mina vänner eller bekanta, men de flesta går antingen i skolan eller börjar få ett seriöst jobb och bostad.
Jag vill också flytta hemifrån!
Det är mitt prio 1 typ. Hemifrån ska jag, och det är fort! Hoppas jag
Jag måste bara få tillräckligt med jobb för att kunna försörja mig själv och hitta en lägenhet dessutom




Jag gillar min bebis

Kommentarer
Postat av: Tessie

Det var faktiskt mer än ett år sen :P

Men du.. jag känner många som fortfarande bor hemma och INTE ENS har ett jobb.. det har du iallafall!

Och att dra till usa en månad är väl inte likt en fågelunge direkt? Du är också påväg ur boet :)

2009-11-17 @ 21:12:44
Postat av: Mary

shit det har fan gått 2 år sen jag flyttade :P har jag inte ens tänkt på :P

Men din tur kommer nog snart ska du se :D bara du står i någon kö eller så... så blir det ju lättare ;)

2009-11-17 @ 23:48:23
URL: http://marysolander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0