Mr. Handsome

AAH!
Jag blir tokig!
Jag såg precis en bild av hur han står och röker på facebook på någon fest, och jag ville bara ha honom ännu mera. Jag orkar inte med detta behov av någon eftersom jag aldrig gör något åt saken. GAH! Men shit vad jag vill ha honom. Fan att jag är så fet och feg. Eller, okej, jag är inte fet, men ändå. Alla känner sig väl feta nu för tiden hela tiden? Jag gör det i alla fall! Men shit vad jag vill ha honom... Gosh.  Men .. hur gör jag?

Det här är inte okej. Jag har tillochmed gjort ett test i Cosmo där det blev att jag ska "ta det lugnt på kärleksfronten". Och visst, jag skulle nog klara av att ta det lugnt på kärleksfronten - Om jag hade någon.

Det här är ju löjligt!

Men ändå, ville bara få av mig det.

Godnatt

Kommentarer
Postat av: Marie

Vem är denna charmör? hahah

2009-02-22 @ 10:38:19
URL: http://marynator.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0